HOROSZKÓPDIVAT TV
2017. november 18. szombat - Jenő
divat
2017. március 01. - Szépség / Diéta és Fitness
Sportolni öröm
A mozgás egészséges, ám sokan vannak, akik képtelenek felmérni saját teljesítőképességük határát. Nekik segítünk sportot választani.
   
   
   
Elöljáróban néhány szabály, hogy kitartóak legyünk. Mozogjunk hetente három alkalommal 30-45 percet. Bármi hasznos lehet: futás, kocogás, torna, kerékpározás vagy úszás. Ellenőrizzük szívverésünket, mozgás közben ne haladja meg a percenkénti 180 ütés mínusz életkor értéket. Jó ilyenkor pulzusmérőt használni.
Hetente összesen 1500 kalóriát érdemes elégetni. Ez két óra fitnesztréningnek vagy egy óra gyors tempójú futásnak felel meg. Ehhez nem kell kimerítő sportot választani. Feltétlenül a szervezet teherbíró képességéhez kell igazítani a terhelést. Fontos a türelem: a kedvező jelek általában csak a hatodik hét után jelentkeznek. Nézzük a sportágakat!
A futás erősíti a szívet, a keringési rendszert, sok energiát emészt. Kedélyjavító, hatásos feszültségoldó mozgásforma, viszont nagyon igénybe veszi az ízületeket. A kerékpározás ezzel szemben kíméli az ízületeket. Miközben erősíti a szívet és a keringést, előfordulhat a terhelés következtében gerinc- és hátfájdalom. Az evezés acélozza az izmokat, hatásos feszültségoldó, de ugyancsak okozhat hátfájást. Aki úszik, kíméli az ízületeit, miközben izmot fejleszt. Viszont az uszodai víz allergiát válthat ki. A tenisz javítja az állóképességet, fejleszti a kar- és a hátizomzatot, de könnyen okozhat sportsérülést.
 
STÍLUSLECKÉK
itt és MOST! LEGFRISSEBB
Divat Szépség Haj Sztárok Szerelem
 
DIVAT
Ez a divat!
Utcán láttuk
Egyszerűen tökéletes
Kifutó
Körömtrend
SZÉPSÉG
Szépség trükkök
Smink
Wellness
Diéta és fitnesz
HAJ
Frizura trendek
Így csináld!
SZTÁROK
Bulvár
Sztár gardrób
SZERELEM
Érzelmek
Szex
RSS
© 2012-2017 Comeon     Kapcsolat   Adatkezelés   Felhasználási feltételek   Facebook oldal