HOROSZKÓPDIVAT TV
2018. július 22. vasárnap - Magdolna
divat
2015. november 22. - Szépség / Diéta és Fitness
3 stresszcsökkentő módszer, ami gyorsan enyhíti a feszültséget
Sokféleképpen próbáljuk enyhíteni a feszültséget. Néhány egyszerű, mégis hatásos stresszcsökkentő módszert ajánlunk, ami segíthet.
   
   
   
1. Levegőzzünk!

Elég öt percet a szabadban tölteni ahhoz, hogy javuljon a kedélyünk, és ismét önmagunkra találjunk. A sikerhez nem kell tornagyakorlatokat végezni. Egyszerűen jól kilépve sétáljunk a közeli parkban negyed órát. Ne próbáljuk elterelni a gondolatainkat, azok néhány perc elteltével maguktól is szelídebb irányt vesznek.

2. Teázzunk!

A gyógyteák, főzetek jótékony hatása közismert. Kevesebb dicsérő szót hallunk azonban a fekete teáról. Pedig naponta négy csésze fogyasztása már enyhíti a stresszt, ugyanakkor javítja a problémamegoldó képességet. Koffein mellett antioxidánsokat is tartalmaz, s ezzel immunerősítő hatású.

3. Rágógumizzunk!

Nem elegáns szokás, de hatásos. Rágógumizás közben javul a koncentráció és a szellemi teljesítőképesség, csökken a stressz. Ha gyorsan kell megoldanunk nagy figyelmet igénylő problémát, s nincs időnk előtte pihenni, kapjunk be egy rágógumit: megkönnyíti a dolgunkat. Az illatos gumidarabka ráadásul csökkenti az éhségérzetet, és a szájhigiéniai szempontjából is áldásos.
 
STÍLUSLECKÉK
itt és MOST! LEGFRISSEBB
Divat Szépség Haj Sztárok Szerelem
 
DIVAT
Ez a divat!
Utcán láttuk
Egyszerűen tökéletes
Kifutó
Körömtrend
SZÉPSÉG
Szépség trükkök
Smink
Wellness
Diéta és fitnesz
HAJ
Frizura trendek
Így csináld!
SZTÁROK
Bulvár
Sztár gardrób
SZERELEM
Érzelmek
Szex
RSS
© 2012-2018 Comeon     Kapcsolat   Adatkezelés   Felhasználási feltételek   Facebook oldal